Enklere håndtering av reiseregninger med Ibistic

reiseregninger

Ibistic tilbyr nå en hel-automatisert prosess for behandling av reiseregninger, som effektivt og intuitivt løser håndteringen av utlegg og reiseregninger. På det viset unngår du uoversiktlige behandlinger av mange forskjellige reisekontorer , og avregninger av forskjellige utlegg. 

Orden og system skal det være

Uoversiktlighet er ofte det første begrepet som man kommer på når det kommer til behandling av bilag som belegger medarbeideres reiseavregninger. Du kan raskt og enkelt gjøre slutt på dette rotet, ved å benytte deg av det enkle bokføringssystemet Travel and Expence Management.

Systemet er enkelt i bruk

Hele opplegget opereres enkelt ved bruk av Smartphones eller ved hjelp av andre datamaskiner. Her sendes data fra en medarbeider med utlegg, til den som har ansvaret for finans og bokføring. Expense Management gir straks overblikk over alle utlegg og omkostninger ved reisen, slik at kontrollen blir enkel og effektiv. Man vet hvilke utestående fordringer som står i vente, når det kommer til dietter, kjøreutgifter og reiseutgifter.

Det digitale skjemaet som brukes kan skreddersys for de behov som du opplever i din bedrift, slik at alle medarbeider utlegg gjenkjennes og følgelig kan håndteres. Samtidig er systemet alltid fleksibelt, slik at kontoer kan opprettes og  fjernes, alt etter hvilke behov det neste budsjettet har å by på.

Enkelt system for føring av kjørebok

Kjørebok er en nødvendighet, både for å holde oversikt over yrkesutlegg, så vel som av de påfølgende skattehensynene. Men den trenger ikke lenger å være i papir. Med det nye digitale systemet kan du glemme ringpermer og gamle kvitteringer. Denn kjøreboka er direkte integrert med resten av regnskapsprogrammet. Her sendes alt inn, med mobilen, eller med nettbrettet. Om utleggene er godkjente, går de deretter automatisk inn i regnskapsprogrammet. Samtidig som medarbeidere sparer seg for både tids-tap og stress, oppnår selskapet ditt en fullstendig kontroll og oversikt, over at regninger og utlegg havner i riktig konto, så vel som i riktig post.

Appen gjør det enkelt

Travel and Expense Management strømlinjeformer prosessen, uten en bunke krøllete kvitteringer fra lommeboken, eller andre steder. Appen gjør det mulig å enkelt ta et bilde, som legges med som en dokumentasjon. Kredittkort kan registreres direkte i systemet, slik at transaksjoner overføres automatisk. Attestering og godkjenning av ledere blir på dette viset veldig enkelt. Selv om du er på farten kan du enkelt styre det hele gjennom en nettleser, eller gjennom mobil-appen. programmet er alltid oppdatert, også med hensyn til gjeldende lover og regler. Les mer her.